zaterdag 9 november 2013

Projectliedje: Respect

images   Wie op de luidspreker klikt, kan de muziek van ons projectliedje horen!

                                                                                 RESPECT

     Zingen jullie mee?        

Refrein: Respect voor jou, respect voor mij,                  Strofe 1: Ik heb respect voor iedereen,

              ook voor mijn jas en voor een bij,                                     zo komen wij goed overeen.

              Fien zal ons leren hoe het moet,                                       Ik lach wel graag, maar lach niet uit.

              zo wordt de wereld supergoed!                                        zo helpen wij elkaar vooruit!

 

                                                                                           Strofe 2: Ik heb respect voor al ‘t gerief.

                                                                                                           en dan vindt Fientje mij zo lief!

                                                                                                           Ik draag goed zorg voor muts en jas,

                                                                                                           voor speelgoed en voor boekentas!

Strofe 3: Ik heb respect voor wie ik ben,

               of ik nu traag of heel rap ren.

               Een neus vol sproetjes, groot of klein,

               ik vind mezelf zo ook wel fijn!                                 

 

Strofe 4: Ik heb respect voor wat je denkt,

               voor wat je op een feestje schenkt.

               Het is wel vreemd, maar toch plezant,

               bekijk het van een and’re kant!

 

Strofe5: Ik heb respect voor de natuur,

              voor kriebelbeestjes op de muur.

              Geniet van alles wat je ziet,

             maar daarom pluk je het nog niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten